معاون قضایی قوه قضاییه درخواست ۱۷ نفر از مراجعان را در ملاقات مردمی بررسی کرد 

17:03 - 17 شهريور 1403
کد خبر: ۴۷۹۱۹۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون قضایی قوه قضاییه درخواست ۱۷ نفر از مراجعان را در ملاقات مردمی بررسی کرد 
معاون قضایی قوه قضاییه به حضور در مرکز ارتباطات مردمی به پرونده ۱۷ نفر از مراجعان رسیدگی کرد.

خبرگزاری میزان- پیرو منویات مقام معظم رهبری که مردمی بودن و مهمتر از آن مردمی ماندن را از ویژگی‌های لازمِ هر مسئول نظام اسلامی خواندند و در راستای تاکیدات رئیس قوه قضاییه به مسئولان قضایی که در رسیدگی به امور قضایی مردم باید نهایت دقت و سرعت را اِعمال کنند و به هیچ وجه در پیشبرد امور مردم تأخیر نیندازند و این امور را به فردا و یا زمان آتی موکول نکنند، حجت‌الاسلام والمسلمین صادق رحیمی معاون قضایی قوه قضایی در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه حضور یافت. 

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی با ۱۷ نفر از مراجعانی که برای رفع مشکلات حقوقی و قضایی خود به این مرکز مراجعه کرده بودند، دیدار و به پرونده‌های آن‌ها رسیدگی کرد.

در این دیدار که با حضور علی اصغر رفاهی مدیر کل ارتباطات مردمی قوه قضاییه برگزار شد، معاون قضایی قوه قضاییه پس از استماع موارد و مشکلات مطروحه توسط مراجعان دستورات لازم را برای حل مشکلات آنان صادر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی با اشاره به موضوعات پرونده‌هایی که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: پرونده‌های امروز نیز مانند جلسات قبل درباره اعمال ماده ۴۷۷ و بحث عفو و یکی دو مورد نیز مربوط به تصفیه امور ورشکستگی بود. 

وی افزود: امروز برخی از پرونده‌ها درباره موضوع قصاص بودند که حکم قطعی برای قصاص نفس صادر شده بود و مراجعان درخواست اعمال ماده ۴۷۷ داشتند.

معاون قضایی قوه قضاییه بیان کرد: مورد دیگر که امروز بررسی شد پرونده‌ای بود که حکم قطعی قصاص صادر شده و دیوان نیز حکم را تائید کرده بود اما اجرای حکم مشروط به پرداخت نصف دیه بود. 

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *